Något väldigt viktigt har hänt - så påverkar det dig

Lörem ipsum autogt rening. Telebel ambidiktisk euron sång.

Läs mer här

Anmäl brott till polisen

Om någon har utsatt dig för ett brott
ska du först anmäla brottet till polisen.

Om det är bråttom
ska du ringa telefonnummer 112.
Då kommer polisen till platsen där du är.

Om det inte är bråttom
ska du ringa telefonnummer 114 14 till polisen.

Du kan också besöka närmaste polisstation
för att anmäla brottet.
Polisen har information på lättläst svenska
på sin webbplats.

Läs mer 

Klicka på det du vill läsa om.